sekretariat@pcum.pl 41 34 70 340

Kielce, dnia 11.12.2023 r.

Nr. sprawy :  AdG.26.11.2023

KONKURS  OFERT

Działając na podstawie § 5 pkt 4   Regulaminu udzielania zamówień, Powiatowe Centrum Usług Medycznych  25-014 Kielce,  ul. Żelazna 35, tel: 41 34-70-383, e-mail: m.jakubowska@pcum.pl ogłasza konkurs ofert  na:

„ Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów medycznych przez okres jednego roku”

Termin zgłaszania ofert:   19.12.2023 r. do godz.  9:30                  

Data otwarcia ofert:          19.12.2023 r. o godz.  10:00

Tryb zamówienia:

Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 zł – bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. ( Art. 2, ust. 1, pkt 1 Ustawy z dnia 27 listopada 2020 r.  Prawo zamówień publicznych).

Postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie konkursu ofert na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w PCUM Kielce.

Opis przedmiotu zamówienia wraz z projektem Umowy i pozostałymi załącznikami można  pobierać nieodpłatnie na stronie internetowej: www.pcum.pl  lub  w Dziale Administracji PCUM – pok. 407, IV piętro , e-mail   m.jakubowska@pcum.pl

Przedmiotem zamówienia są dostawy jednorazowych materiałów medycznych do Powiatowego Centrum Usług Medycznych przy ul. Żelaznej 35 w Kielcach, przez okres jednego roku.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia.

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do ilościowej zmiany przedmiotu zamówienia uwzględniając swoje aktualne potrzeby. Ilości wskazane w formularzach są wielkościami szacunkowymi. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty.

 

Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

Małgorzata Jakubowska, tel: 41 34-70-383    , e-mail: m.jakubowska@pcum.pl,                            od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do godz. 14:00. Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego z zapytaniami dotyczącymi treści formularza ofertowego oraz wzoru umowy w terminie do dnia   14.12.2023 r. do godz. 12:00.

W konkursie ofert  mogą brać udział  Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

  • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  • Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
  • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  • Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

- Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ustawy z dn. 13.04.2022 r.                                 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023. 1497)

Do oferty należy dołączyć:

  1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (Załącznik nr 1)
  2. Podpisane Oświadczenie Oferenta  (Załącznik nr 2):
  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
  2. Dokumenty o których mowa w pkt. 3 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez osobę /osoby upoważnioną do reprezentowania firmy Wykonawcy.

Kryteria wyboru ofert:  najniższa cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy sporządzić w języku polskim i dostarczyć w wybrany sposób:

Pisemnie; przesyłając listownie lub składając osobiście w siedzibie Zamawiającego na adres: Powiatowe Centrum Usług Medycznych w Kielcach, ul. Żelazna 35, 25-014 Kielce.

lub

Elektronicznie; zaopatrzoną podpisem elektronicznym ofertę przesłać elektronicznie na adres       e-mail:  m.jakubowska@pcum.pl

Oferty winny być w zaklejonej kopercie opatrzonej pieczęcią Wykonawcy z napisem: 

„Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów medycznych przez okres jednego roku”

Nie otwierać przed dniem 19.12.2023. r., godz. 10:00”

Oferta otrzymana po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.

Termin wykonania zamówienia: Umowa zostanie zawarta na okres 1-go roku.

Realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego                     w ilościach i miejscu wskazanym w zamówieniu.

Termin związania z ofertą:  30 dni od dnia składania ofert .

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania, bez podania przyczyny.

 

Klauzula dot. ochrony danych osobowych:

 

1.  W celu realizacji wymogów nałożonych Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwane dalej „RODO”, Kupujący informuje, że:

1)  Administratorem danych osobowych osób podanych przez Sprzedającego do jego reprezentacji oraz do kontaktów jest Powiatowe Centrum Usług Medycznych w Kielcach, ul. Żelazna 35, 25-014 Kielce;

2)  w przypadku pytań dotyczących procesu przetwarzania danych osobowych każda z osób wskazanych w pkt 1 może skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Panem Radosławem Adamcem, pisząc na adres e-mail: r.ad@gazeta.pl;

3)  przekazane dane osobowe będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji Umowy, a także w celu komunikacji związanej z wykonaniem Umowy;

4)  odbiorcami danych osobowych Sprzedającego mogą być instytucje uprawnione na podstawie przepisów prawa lub podmioty upoważnione na podstawie podpisanej umowy pomiędzy Administratorem, a tym podmiotem;

5)  przekazane przez Sprzedającego dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji Umowy i przechowywane przez niezbędny okres archiwizacji, określony obowiązującymi przepisami prawa z zakresu rachunkowości, podatków i ubezpieczeń społecznych oraz ze względu bezpieczeństwa prawnego, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń;

6)  osobom wskazanym w pkt 1, przysługuje prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, kopii danych, ograniczenia przetwarzania lub usunięcia danych, przy czym uprawnienie to zostanie zrealizowane po okresie nie krótszym niż okres przechowywania danych, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przenoszenia danych;

7)  w przypadku powzięcia informacji o niewłaściwym przetwarzaniu danych osobowych przez Administratora, przysługuje prawo wniesienia skargi na przetwarzanie swoich danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

8)  dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;

9)  podanie danych osobowych, wskazanych w pkt 1 jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji Umowy; brak udostępnienia danych osobowych uniemożliwi zawarcie Umowy;

10) osoby wskazane w pkt 1 mają prawo w dowolnym momencie cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody, z zastrzeżeniem pkt 5.

2.  W przypadku Sprzedającego będącego osobą prawną, zasady przetwarzania danych osobowych, wskazane w ust. 1, mają odpowiednie zastosowanie do osób wskazanych przez Sprzedawcę do jego reprezentacji lub umocowanych do kontaktów z Kupującym.

Pobierz załączniki