sekretariat@pcum.pl 41 34 70 340

Kielce, dnia 31.07.2024 r.

Nr. sprawy :  AdG.26.6.2024

KONKURS  OFERT (drugi etap)

 

Powiatowe Centrum Usług Medycznych ul. Żelazna 35 w Kielcach, ogłasza konkurs ofert  na szczepionki Nimenrix w postępowaniu na :

 

 „Dostawę szczepionki Nimenrix dla potrzeb PCUM   w  Kielcach na okres 12 miesięcy”

Termin zgłaszania ofert:   06.08.2024 r. do godz.  9:30                  

Data otwarcia ofert:          06.08.2024 r. o godz.  10:00

 

Tryb zamówienia:

Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 zł – bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. ( Art. 2, ust. 1, pkt 1 Ustawy z dnia 11 wrzesień 2019 r.  Prawo zamówień publicznych).

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie konkursu ofert na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w PCUM Kielce.

 

Wzór umowy, formularz ofertowy są do pobrania na stronie internetowej pcum.pl  lub  w dziale administracji PCUM – pok. 407 IV piętro,

 tel: 41 34-70-383,  e-mail   m.jakubowska@pcum.pl,

 

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczepionek dla Powiatowego Centrum Usług Medycznych przy ul. Żelaznej 35 w Kielcach, przez okres 12 miesięcy.

 

Część A : Nimenrix ,  szczepionka przeciwko meningokokom grupy A,C,W-135 i Y

 - 40 dawek

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do ilościowej zmiany przedmiotu zamówienia uwzględniając swoje aktualne potrzeby. Ilości wskazane w formularzach są wielkościami szacunkowymi. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty.

 

Pracownicy uprawnieni do kontaktów z oferentami:

Pani Małgorzata Jakubowska, nr. tel: 41 34-70-383    , e-mail: m.jakubowska@pcum.pl,                 w dni powszednie w godzinach od 7:30 do godz. 14:00.

Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego z zapytaniami dotyczącymi treści oferty oraz wzoru umowy w terminie do dnia   02.08.2023 r. do godz. 12:00.

W konkursie ofert  mogą brać udział  Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

  • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  • Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
  • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  • Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

-  Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ustawy z dn. 13.04.2022 r.                                 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024. 507)

 

Do oferty należy dołączyć:

  1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (Załącznik nr 2)
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
  3. Dokumenty o których mowa w pkt. 2 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez osobę /osoby upoważnioną do reprezentowania firmy Wykonawcy.
  4. Pełnomocnictwa do reprezentowania firmy Wykonawcy (o ile są wymagane).

 

  1. Pkt 2,3,4 –nie dotyczą Oferentów którzy złożyli ofertę w pierwszym terminie.

 

 

Kryteria wyboru ofert:  najniższa cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy sporządzić w języku polskim i dostarczyć w wybrany sposób:

 - pisemnie; przesyłając listownie lub składając osobiście w siedzibie Zamawiającego na adres: Powiatowe Centrum Usług Medycznych w Kielcach, ul. Żelazna 35, 25-014 Kielce,

lub

- elektronicznie; zaopatrzoną podpisem elektronicznym ofertę przesłać elektronicznie na adres       e-mail:  m.jakubowska@pcum.pl

 

Oferty winny być w zaklejonej kopercie opatrzonej pieczęcią Wykonawcy z napisem: 

„Dostawę szczepionki Nimenrix dla potrzeb PCUM   w  Kielcach na okres 12 miesięcy”. Nie otwierać przed dniem 06.08.2024. r., godz. 10:00”

Oferta otrzymana po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.

Termin wykonania zamówienia: Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy.

Realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego                     w ilościach i miejscu wskazanym w zamówieniu.

Termin związania z ofertą:  30 dni od dnia składania ofert .

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania, bez podania przyczyny.

Klauzula dot. ochrony danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

§ 1

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Usług Medycznych ul. Żelazna 35, 25-014 Kielce.

§ 2

Inspektorem ochrony danych osobowych w PCUM Kielce  jest Pan Radosław Adamiec

 

§3

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w

celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – dostawa szczepionek dla potrzeb PCUM Kielce na okres 12 miesięcy - znak Adg 2000 – 23/21,  prowadzonym w trybie konkursu ofert.

§4

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym

udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3

ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz.

1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;

§ 5

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,

przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie

zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania

obejmuje cały czas trwania umowy;

§ 6

Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana

dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,

związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;

konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

 

§ 7

W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane

w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO

 

§ 8

Posiada Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana

dotyczących;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia

przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w

art. 18 ust. 2 RODO;

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna

Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza

przepisy RODO;

§ 9

Nie przysługuje Pani/Panu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych

osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych

jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki:

1.formularz ofertowy na szczepionki

2.wzór Umowy - 2024 r

3.OGLOSZENIE o konkusie ofert na Nimenrix - szczepionki 2024

Pobierz załączniki

Informacja z otwarcia i o wyborze oferty w części A

Pobierz załącznik