Kielce, dnia 31.07.2024 r.
Nr. sprawy : AdG.26.6.2024
KONKURS OFERT (drugi etap)
Powiatowe Centrum Usług Medycznych ul. Żelazna 35 w Kielcach, ogłasza konkurs ofert na szczepionki Nimenrix w postępowaniu na :
„Dostawę szczepionki Nimenrix dla potrzeb PCUM w Kielcach na okres 12 miesięcy”
Termin zgłaszania ofert: 06.08.2024 r. do godz. 9:30
Data otwarcia ofert: 06.08.2024 r. o godz. 10:00
Tryb zamówienia:
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 zł – bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. ( Art. 2, ust. 1, pkt 1 Ustawy z dnia 11 wrzesień 2019 r. Prawo zamówień publicznych).
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie konkursu ofert na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w PCUM Kielce.
Wzór umowy, formularz ofertowy są do pobrania na stronie internetowej pcum.pl lub w dziale administracji PCUM – pok. 407 IV piętro,
tel: 41 34-70-383, e-mail m.jakubowska@pcum.pl,
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczepionek dla Powiatowego Centrum Usług Medycznych przy ul. Żelaznej 35 w Kielcach, przez okres 12 miesięcy.
Część A : Nimenrix , szczepionka przeciwko meningokokom grupy A,C,W-135 i Y
- 40 dawek
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ilościowej zmiany przedmiotu zamówienia uwzględniając swoje aktualne potrzeby. Ilości wskazane w formularzach są wielkościami szacunkowymi. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty.
Pracownicy uprawnieni do kontaktów z oferentami:
Pani Małgorzata Jakubowska, nr. tel: 41 34-70-383 , e-mail: m.jakubowska@pcum.pl, w dni powszednie w godzinach od 7:30 do godz. 14:00.
Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego z zapytaniami dotyczącymi treści oferty oraz wzoru umowy w terminie do dnia 02.08.2023 r. do godz. 12:00.
W konkursie ofert mogą brać udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
- Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ustawy z dn. 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024. 507)
Do oferty należy dołączyć:
- Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (Załącznik nr 2)
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Dokumenty o których mowa w pkt. 2 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez osobę /osoby upoważnioną do reprezentowania firmy Wykonawcy.
- Pełnomocnictwa do reprezentowania firmy Wykonawcy (o ile są wymagane).
- Pkt 2,3,4 –nie dotyczą Oferentów którzy złożyli ofertę w pierwszym terminie.
Kryteria wyboru ofert: najniższa cena – 100%
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy sporządzić w języku polskim i dostarczyć w wybrany sposób:
- pisemnie; przesyłając listownie lub składając osobiście w siedzibie Zamawiającego na adres: Powiatowe Centrum Usług Medycznych w Kielcach, ul. Żelazna 35, 25-014 Kielce,
lub
- elektronicznie; zaopatrzoną podpisem elektronicznym ofertę przesłać elektronicznie na adres e-mail: m.jakubowska@pcum.pl
Oferty winny być w zaklejonej kopercie opatrzonej pieczęcią Wykonawcy z napisem:
„Dostawę szczepionki Nimenrix dla potrzeb PCUM w Kielcach na okres 12 miesięcy”. Nie otwierać przed dniem 06.08.2024. r., godz. 10:00”
Oferta otrzymana po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
Termin wykonania zamówienia: Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy.
Realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w ilościach i miejscu wskazanym w zamówieniu.
Termin związania z ofertą: 30 dni od dnia składania ofert .
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania, bez podania przyczyny.
Klauzula dot. ochrony danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
§ 1
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Usług Medycznych ul. Żelazna 35, 25-014 Kielce.
§ 2
Inspektorem ochrony danych osobowych w PCUM Kielce jest Pan Radosław Adamiec
§3
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – dostawa szczepionek dla potrzeb PCUM Kielce na okres 12 miesięcy - znak Adg 2000 – 23/21, prowadzonym w trybie konkursu ofert.
§4
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz.
1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
§ 5
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,
przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy;
§ 6
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
§ 7
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
§ 8
Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
§ 9
Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki:
1.formularz ofertowy na szczepionki
2.wzór Umowy - 2024 r
3.OGLOSZENIE o konkusie ofert na Nimenrix - szczepionki 2024
Informacja z otwarcia i o wyborze oferty w części A